Veelgestelde vragen

Betalingen

Welke betaalmethoden accepteren wij?

Wij accepteren de volgende betaalmethoden: IDEAL, BANKCONTACT, GIROPAY, SOFORT & LOT. CADEAUBON.

We zijn op dit moment druk bezig om het aanbod betalingsmethoden uit te breiden.

Is mijn betaling gelukt?

Het kan natuurlijk gebeuren dat er iets mis gaat met jouw betaling. Hoe weet je nu zeker of deze goed is doorgekomen, nadat je bijvoorbeeld een foutmelding hebt gekregen?

-Check je eigen bankafschriften om te zien of het bedrag is afgeschreven
-Twijfel je nog steeds? Neem dan contact op met onze klantenservice via order@ditislot.nl. Zij kunnen voor jou kijken of de betaling goed is doorgekomen

Weet je eigenlijk al zeker dat jouw betaling niet goed is doorgekomen? Dan is je bestelling ook niet geplaatst. Dit betekent dat je je bestelling opnieuw moet plaatsen en ook opnieuw een betaling moet uitvoeren.

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

We streven ernaar om terugbetalingen te verwerken binnen veertien dagen nadat wij jouw teroutzending hebben ontvangen. Houd er echter rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat de bank de betaling weer op jouw rekening heeft gestort. Dat gezegd hebbende, wacht tot veertien werkdagen nadat je het artikel naar ons hebt teruggestuurd voordat je contact met ons opneemt over de terugbetaling. We nemen per e-mail contact op om te laten weten wanneer jouw terugbetaling is verwerkt.

Verkoopt Lot. ook cadeaubonnen?

Ja dat doen we! Deze worden per post verzonden en we bieden tevens de mogelijkheid aan deze in te laten pakken. Iedere cadeaubon bevat een uniek referentienummer. Onze cadeaubonnen zijn ideaal als je niet zeker weet wat je die speciale persoon in je leven moet geven. Koop in plaats daarvan bijvoorbeeld een cadeaubon ter waarde van € 10,- tot en met € 150,-.

Hoe gebruik ik mijn Lot. cadeaubon?

De code kun je bij de contactinformatie pagina toepassen. De code voer je bij “Cadeaubon of kortingscode” in. Per bestelling kun je één kortingscode gebruiken. 

- Shoptegoed in de vorm van een code kan ook niet worden gebruikt icm een kortingscode.
- Kortingscodes en cadeaubonnen kunnen niet achteraf verrekend worden.

Orders en Verzenden

Hoe plaats ik een bestelling?

Je favoriete items bestellen is eenvoudig. Kies het item dat je graag wilt hebben en selecteer de juiste kleur en maat waarin je het item wilt bestellen. Klik op 'voeg toe aan winkelmand' en het item wordt toegevoegd aan jouw winkelmand (let op; items in je winkelmand worden niet gereserveerd). Je kunt meteen afrekenen of nog even verder shoppen natuurlijk. Als je alles wat je graag wilt bestellen in de winkelmand hebt gedaan, ga je naar de winkelmand en klik je vervolgens op afrekenen. Volg tot slot de aangegeven stappen om de bestelling af te rekenen en jouw bestelling is geplaatst. Thanks :)! Per mail word je vervolgens op de hoogte gehouden van jouw bestelling.

Kan ik een bestelling plaatsen zonder een account aan te maken?

Ja. Je kunt als gast een bestelling plaatsen zonder verplichting om een ​​account aan te maken. We raden het echter aan een account aan te maken als je jouw bestelgeschiedenis wilt controleren en de winkelwagen items en betalingsgegevens voor de volgende keer wilt bewaren. Het is snel en eenvoudig om een ​​account aan te maken. Ga naar https://ditislot.nl/account/register en volg de instructies op het scherm.

Waar is mijn orderbevestiging?

Deze wordt automatisch naar jouw e-mailadres gestuurd als je een bestelling plaatst. Als je de orderbevestiging niet binnen 24 uur hebt ontvangen, neem dan contact op via order@ditislot.nl voor het geval er een probleem is met de bestelling. Controleer de spam- of ongewenste map van jouw mailbox voordat je contact opneemt voor het geval de orderbevestiging daar naar toe is doorgestuurd.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Helaas kunnen we jouw bestelling niet meer wijzigen nadat we deze hebben verwerkt. We willen dan ook benadrukken om altijd goed te controleren of je de juiste persoonlijke gegevens hebt ingevuld, voordat je je bestelling definitief maakt.

Als je een ander of extra artikel wilt bestellen, plaats dan een nieuwe bestelling en retourneer de eerste bestelling. De retourkosten blijven wel voor eigen rekening.

Kan ik meerdere bestellingen samenvoegen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, gaan we hier direct mee aan de slag. We kunnen dan helaas geen wijzigingen meer aanbrengen.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Er zit slechts een korte tijd tussen het moment waarop je jouw bestelling plaatst en het moment waarop we deze gaan verwerken. Als je direct na het plaatsen van de bestelling contact met ons opneemt via order@ditislot.nl, kunnen we jouw bestelling mogelijk annuleren voordat deze is verwerkt (we geven hierop geen garantie). Zo niet, dan verzenden we de bestelling en kan je deze desgewenst na ontvangst, op eigen kosten, aan ons retourneren.

Waarom is mijn bestelling geannuleerd?

Normaal gesproken annuleren we bestellingen alleen als er een probleem is met de voorraad of als je ons hebt gevraagd om te annuleren. Onze excuses als de bestelling is geannuleerd vanwege een probleem aan onze kant. Indien een artikel onverhoopt niet leverbaar is dan berichten we je hier binnen vijf werkdagen over. Het betaalde bedrag zullen we zo snel mogelijk terugstorten op de rekening waarmee is betaald of je kunt een ander artikel uitzoeken. 

Met de grootst mogelijke zorg monitoren we voortdurend ons online assortiment. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van de bestelling blijkt dat een artikel niet meer op voorraad is. In dit geval wordt het aankoopbedrag van het artikel, binnen 14 dagen teruggestort. 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten kunnen per artikel verschillen, afhankelijk van het formaat en gewicht. Normaal rekenen wij voor verzending binnen Nederland een bedrag van €6,75. De verzendkosten zijn inclusief verpakkings- en administratiekosten. De verzendkosten worden tijdens de bestelling automatisch in de winkelwagen berekend. Bij bestellingen boven de € 150,- worden binnen Nederland geen verzendkosten in rekening gebracht. 

Naar welke landen verzenden we?

We verzenden binnen heel Europa.

Neem contact op met order@ditislot.nl voor orders wereldwijd om er zeker van te zijn dat jouw bestelling geleverd kan worden.

Wanneer komt mijn bestelling aan?

We streven ernaar jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden binnen 4-5 werkdagen, met uitzondering van weekend- en feestdagen. We verzenden drie keer per de week. We verzenden niet op vaste dagen. Dit geldt niet voor handmade items, deze hebben een levertijd van wat is aangegeven bij het desbetreffende artikel. Heb je een bepaalde reden waarom een bestelling voor een bepaalde tijd bij jou 'moet' zijn, laat dit dan even weten bij opmerkingen en dan doen we altijd ons best. We geven hierbij geen garanties.

Verzending naar landen buiten Nederland kunnen tot 14 dagen duren. Neem contact met ons op via order@ditislot als uw bestelling niet is geleverd volgens de verwachte tijdschema's. We zullen de bestelstatus controleren en het daar verder oppakken.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja. We geven updates in elke fase van de bestelling, vanaf het moment dat je deze plaatst tot en met de verzending en levering. In de e-mail met de leveringsbevestiging ontvang je een trackingreferentie die je kunt gebruiken om de voortgang van de bestelling online te controleren.

Ik was tijdens aflevering niet thuis, waar is mijn bestelling nu?

Na de gratis eerste leveringspoging bij niet-thuis, laat PostNL een afhaalbericht achter in jouw brievenbus. De bestelling kan worden afgehaald bij een van 1800 PostNL ophaalpunten in Nederland en bewaar het niet-thuis bericht. Controleer de dichtstbijzijnde locatie op PostNL servicepunt. Geen briefje in de brievenbus? De locatie kan achterhaald worden aan de hand van de Track en trace code.

Retourneren

Kan ik een artikel retourneren of ruilen?

Wilt je een item retourneren? Dat vinden we natuurlijk jammer, maar dat is geen enkel probleem.
Geef op het retourformulier aan welk(e) item(s) je retourneert en geef de reden van retour op.
Doe het te retourneren item, samen met het retourformulier, in de originele verpakking en plak deze goed dicht.

Meld je retourzending aan bij een PostNL aflever punt en bewaar het verzendbewijs. De dichtstbijzijnde PostNL-locatie vind je op www.postnl.nl/locatiewijzer.

Binnen 14 dagen na ontvangst, word jouw retour verwerkt en ontvang je het aankoopbedrag terug op de rekening waarmee betaald is.
Je ontvangt een bevestiging per e-mail wanneer je retourzending is verwerkt.

Let op: Wanneer je een order retourneert, dan zijn de kosten & verzendrisico's voor eigen rekening. Wanneer je de bestelling volledig retourneert, krijg je het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten retour (exclusief retourkosten). De verzendrisico's zijn ook bij een volledige retour voor de klant. We adviseren daarom jouw pakket met een track & trace code te versturen en deze code goed te bewaren.

Klik hier voor alle informatie over het retourenproces en de daar bijbehorende voorwaarden.

Hoe retourneer ik een artikel?

Wil je een item retourneren? Dat vinden we natuurlijk jammer, maar dat is geen enkel probleem.

Klik hier voor alle informatie over het retourenproces en de daar bijbehorende voorwaarden. Staat jouw antwoord hier niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice via order@ditislot.nl. 

Zijn de retourkosten voor eigen rekening?

Wanneer je een deel van een order retourneert, dan zijn de kosten & verzendrisico's voor eigen rekening. Wanneer je de bestelling volledig retourneert, krijg je het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten retour (let op! Dit is exclusief retourkosten).

Wat is de retourtermijn?

Bij Lot. heb je altijd de mogelijkheid jouw bestelling terug te sturen binnen 14 werkdagen na ontvangst van jouw pakket. Zorg ervoor dat je de producten ongedragen, onbeschadigd en voorzien van de labels, retourneert. Bewaar jouw retourbewijs totdat we deze hebben verwerkt.

Hoelang duurt het voordat mijn retourzending wordt verwerkt?

Binnen 14 dagen na ontvangst, word jouw retour verwerkt en ontvang je het aankoopbedrag terug op de rekening waarmee betaald is.
Je ontvangt een bevestiging per e-mail wanneer jouw retourzending is verwerkt en het aankoopbedrag is teruggestort.

Let op: Wanneer je een order retourneert, dan zijn de kosten & verzendrisico's voor eigen rekening. Wanneer je de bestelling volledig retourneert, krijg je het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten retour (exclusief retourkosten). De verzendrisico's zijn ook bij een volledige retour voor de klant. We adviseren daarom jouw pakket met een track & trace code te versturen en deze code goed te bewaren.

Ik heb geen retourformulier ontvangen, wat nu?

Bij iedere bestelling hoor je ook het retourformulier meegeleverd te krijgen. Kun je dit formulier niet bij je bestellingen vinden? Dan kun je hier het retourformulier online downloaden en vervolgens zelf printen. Zonder retourformulier zijn we helaas niet in staat om jouw bestelling te verwerken. Zorg er daarom altijd voor dat jouw bestelling geretourneerd wordt met het ingevulde retourformulier.

Mijn bestelling is aangekomen, maar is beschadigd, verkeerd geleverd of incompleet, wat nu?

In het zeldzame geval dat jouw bestelling beschadigd, defect aankomt, of incompleet is stuur dan een e-mail naar onze klantenservice via order@ditislot.nl met de orderdetails (bij beschadiging graag foto's van het artikel in kwestie). Elke bestelling wordt zo zorgvuldig mogelijk verpakt om beschadigingen tijdens transport te voorkomen. Mocht het artikel toch beschadigd zijn, kun je deze uiteraard kosteloos retourneren. Wanneer het beschadigde artikel ontvangen is, zal indien voorradig een nieuw product zo spoedig mogelijk worden verzonden. De retourkosten zijn uiteraard voor onze rekening.

Ik heb het item gewassen, kan ik het nog retourneren?

Nee. Gewassen items kunnen helaas niet meer geretourneerd worden. 

Ik heb de labels per ongeluk van een item afgehaald, kan ik het item nog retourneren?

Onze items kunnen niet retour gestuurd worden zonder onze labels, dus houd hier rekening mee tijdens het passen van jouw bestelling. 

In verband met een verjaardagscadeau ben ik te laat met retourneren, kan het nog terugsturen?

Dit is helaas niet mogelijk. Wij hanteren een retourtermijn van maximaal 14 dagen en uitzonderingen worden door ons niet in behandeling genomen. 

Voorwaarden retourneren

  • Retouren worden alleen geaccepteerd binnen de retourtermijn van maximaal 14 dagen.
  • Retouren zijn voorzien van het bijgevoegde retourformulier.
  • De items zijn niet gedragen en/of gewassen.
  • Er zijn geen voedselvlekken, make-upvlekken, lichaamsgeuren en/of sigarettengeuren op de items aanwezig.
  • Er is niet geprobeerd een gebrek te herstellen.
  • Sieraden, haarbanden en lingerie kunnen uit hygiënisch oogpunt niet geretourneerd worden.
  • Het originele label is nog bevestigd aan het item.
  • Indien redelijkerwijs mogelijk wordt het item in de originele verpakking retour gestuurd.
  • Onvoldoende of niet-gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen.
  • Product- en/of leverfouten dienen binnen 14 dagen na levering met omschrijving aan ons gemeld te worden.
  • Indien niet aan onze ruil- en retourvoorwaarden is voldaan, behouden we ons het recht voor om zending terug te sturen en jou de verzendkosten in rekening te brengen.

Indien niet aan onze retourvoorwaarden is voldaan, behouden we ons het recht voor om zending terug te sturen en de verzendkosten in rekening te brengen.

Anders

Waar kan ik terecht voor wholesale?

Heb je interesse in onze producten voor wholesale? Te gek! Je kunt een mailtje sturen naar info@ditislot.nl en we komen zo snel mogelijk bij je terug.

Zou ik een mooie samenwerking met Lot. aan kunnen gaan?

We houden van fijne samenwerkingen en staan ​​hier altijd voor open. Heb je een leuk voorstel, stuur dan een mailtje met jouw idee naar info@ditislot.nl en we komen zo snel mogelijk bij je terug.