Veelgestelde vragen

Je favoriete items bestellen is eenvoudig. Kies het item dat je graag wil hebben en selecteer de juiste kleur en maat waarin je het item wil bestellen. Klik op 'voeg toe aan winkelmand' en het item wordt toegevoegd aan je winkelmand (let op; items in je winkelmand zijn niet voor je gereserveerd). Je kunt meteen afrekenen of nog even verder shoppen. Als je alles wat je wil bestellen in je winkelmand hebt gedaan, ga je naar je winkelmand en klik je op afrekenen. Volg tot slot de stappen om je bestelling af te rekenen en je bestelling is geplaatst! Per mail word je vervolgens op de hoogte gehouden van je bestelling. 

Op verzoek kun je een bestelling afhalen. Bij je bestelling kun je dan een notitie opgeven. Vermeld hierin dat je graag het product komt afhalen. Wij nemen dan contact met je op voor een afhaalafspraak.

Op dit moment kunnen wij bestellingen die geplaatst zijn niet samenvoegen of aanpassen. Zodra jouw bestelling binnenkomt, worden jouw items klaar gehangen om verzonden te worden. 

Je bestelling annuleren is mogelijk, mits hij nog niet is ingepakt, daarvoor kun je een mailtje sturen naar order@ditislot.nl. We geven hierbij geen garanties. 

Je kunt bij ons betalen met IDEAL, BANKCONTACT, GIROPAY & SOFORT. 

Klik hier voor ons retourbeleid

Is je item niet naar wens? dat is jammer, maar geen probleem. Je kunt je item/s retouren in de verpakking van uw bestelling. Bijgeleverd vindt u een retourformulier, deze dient volledig ingevuld te zijn. Zonder ingevuld retourformulier nemen wij retouren niet terug.

U kunt uw item retouren in de door ons verzonden verpakking. U kunt zelf een Postnl punt kiezen om uw pakket te retouren. 

Het verzendrisico van het retourneren zijn voor de koper. 

Retouren worden 2 keer per week in behandeling genomen en je ontvangt een melding van ons wanneer je retour verwerkt is en dan ontvang je binnen 14 werkdagen je aankoopbedrag terug. 

Wanneer jouw bestelling binnenkomt worden jouw items klaar gehangen voor verzending. Ruilen is helaas niet meer mogelijk. Een nieuw item bestellen en jouw eerste order retourneren ( op eigen kosten ) wel. 

Is jou bestelling nog niet verzonden dan kun je mailen naar order@ditislot.nl. We gaan dan kijken of jouw order nog te annuleren is voordat hij verzonden wordt. We geven hierbij geen garanties. 

De retourkosten bij een ruiling blijven wel voor eigen rekening. 

Oh nee! Wat vervelend! Onze excuses, als er iets mis is met je bestelde items kun je een mailtje sturen naar order@ditislot.nl & dan helpen we je graag verder om het op te lossen. 

Wij verzenden niet elke dag, wel 2 keer per week, niet op vaste dagen. We verzenden de bestellingen altijd op volgorde van binnenkomst & streven ernaar om alle bestellingen te verzenden binnen 4/5 werkdagen. 

Heb je een bepaalde reden waarom een bestelling voor een bepaalde tijd bij jou 'moet' zijn, laat dit dan even weten bij opmerkingen en dan doen we altijd ons best. 

Wij houden van fijne samenwerkingen en staan hier altijd voor open. Heb je een leuk voorstel, stuur dan even een mailtje naar info@ditislot.nl en we komen zo snel mogelijk bij je terug.  

Heb je interesse in onze items voor Wholesale? Te gek! Je kunt een mailtje sturen naar info@ditislot.nl en we komen zo snel mogelijk bij je terug. 

Tijdens de live shopping events kan bij onderstaande locaties worden geparkeerd:

1. Kleinjan -> Rudolf Dieselstraat 20
2. Moddit -> Marie Curiestraat 2
3. Voordeel Verfhal-> Van den Bergsweg 7 (alleen aan de kant tegenover de wasstraat)
4. Smits Agro -> Rudolf Dieselstraat 18 (deuren naar het magazijn vrij houden)
5. Drukkerij Ponsteen ->Rudolf Dieselstraat 22 

Ons pand ligt op een bedrijventerrein dus graag even erop letten dat auto's niet voor ingangen worden geparkeerd, en alleen bij bovenstaande bedrijven (niet parkeren bij het pand van Fash.com naast ons). 

WORD NU EEN LOT. VIP MEMBER

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang wekelijks
sneak peeks van onze nieuwste collecties, speciale acties en gelijk 10% korting op je eerste aankoop.