FAQ

Veel gestelde vragen:

1. Hoe plaats ik een bestelling?

Je favoriete items bestellen is eenvoudig. Kies het item dat je graag wil hebben en selecteer de juiste kleur en maat waarin je het item wil bestellen. Klik op 'voeg toe aan winkelmand' en het item wordt toegevoegd aan je winkelmand (let op; items in je winkelmand zijn niet voor je gereserveerd). Je kunt meteen afrekenen of nog even verder shoppen. Als je alles wat je wil bestellen in je winkelmand hebt gedaan, ga je naar je winkelmand en klik je op afrekenen. Volg tot slot de stappen om je bestelling af te rekenen en je bestelling is geplaatst! Per mail word je vervolgens op de hoogte gehouden van je bestelling. 

2. Kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel? 

Nee, op dit moment hebben wij geen fysieke winkel en kunnen bestellingen ook niet afgehaald worden. 

3. Kan ik mijn bestelling nog veranderen/samenvoegen of annuleren?

Op dit moment kunnen wij bestellingen die geplaatst zijn niet samenvoegen of aanpassen. Zodra jouw bestelling binnenkomt, worden jouw items klaar gehangen om verzonden te worden. 

Je bestelling annuleren is eventueel mogelijk, mits hij nog niet is ingepakt, daarvoor kun je een mailtje sturen naar order@ditislot.nl. We geven hierbij geen garanties. 

4. Hoe kan ik betalen? 

Je kunt bij ons betalen met IDEAL, BANKCONTACT, GIROPAY & SOFORT. 

5. Hoe kan ik retouren? 

Is je item niet naar wens, dat is jammer, maar geen probleem. Je kunt je item/s retouren in de verpakking van uw bestelling. Bijgeleverd vindt u een retourformulier, deze dient volledig ingevuld te zijn. Zonder ingevuld retourformulier nemen wij retouren niet terug.

Zit er geen retourformulier in uw pakket? Dan vragen wij je om het formulier hier te downloaden. Mocht u niet beschikken over een printer dan kun je ook een briefje toevoegen met daarop uw naam, ordernummer & redenen van retour. 

U kunt uw item retouren in de door ons verzonden verpakking. U kunt zelf een Postnl punt kiezen om uw pakket te retouren. 

Het verzendrisico van het retourneren zijn voor de koper. 

Retouren worden 2 keer per week in behandeling genomen en je ontvangt een melding van ons wanneer je retour verwerkt is en dan ontvang je binnen 14 werkdagen je aankoopbedrag terug. 

6. Ik wil mijn item toch ruilen voor iets anders, kan dat? 

Wanneer jouw bestelling binnenkomt worden jouw items klaar gehangen voor verzending. Ruilen is helaas niet meer mogelijk. Een nieuw item bestellen en jouw eerste order retourneren ( op eigen kosten ) wel. 

Is jou bestelling nog niet verzonden dan kun je mailen naar order@ditislot.nl. We gaan dan kijken of jouw order nog te annuleren is voordat hij verzonden wordt. We geven hierbij geen garanties. 

De retourkosten bij een ruiling blijven wel voor eigen rekening. 

7. Mijn item is beschadigd, verkeerd geleverd of incompleet, wat nu?

Oh nee! Wat vervelend! Als er iets mis is met je bestelde items kun je een mailtje sturen naar order@ditislot.nl & dan helpen we je graag verder om het op te lossen. 

 8. Hoe vaak verzenden jullie?

Wij verzenden niet elke dag, wel 2 keer per week, niet op vaste dagen. We verzenden de bestellingen altijd op volgorde van binnenkomst & streven ernaar om alle bestellingen te verzenden binnen 4/5 WERKDAGEN. 

Heb je een bepaalde reden waarom een bestelling voor een bepaalde tijd bij jou

' moet ' zijn, laat dit dan even weten bij opmerkingen en dan doen we altijd ons best. 

 9. Zou ik een mooie samenwerking met jullie aan kunnen gaan?

Wij houden van fijne samenwerkingen en staan hier altijd voor open. Heb je een leuk voorstel, stuur dan even een mailtje naar info@ditislot.nl en we komen zsm bij je terug.  

10. Waar kan ik terecht voor Wholesale? 

Heb je interesse in onze items voor Wholesale? Te gek! Je kunt een mailtje sturen naar info@ditislot.nl en we komen zo snel mogelijk bij je terug. 

 

 

WORD NU EEN LOT. VIP MEMBER

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang wekelijks
sneak peeks van onze nieuwste collecties, speciale acties en gelijk 10% korting op je eerste aankoop.